nuffnang here

anda SEMUA:)

Tuesday, October 15, 2013

broga hill :)

rasa macam loser pulak update blog 2 kali dalam sehari.haha. tapi korang kesah ke? aku tak kesah.>.<

broga hill guys! just before sunrise..pack!!
summit :)
 kali ni aku pergi suka-suka je.alang-alang nak cuti raya haji ni, luang la sikit masa pergi bukit broga sebab dah lama teringin nak pergi sebab orang kata cantik. so,kali ni ada aku,atie,fiera dan dua senior, hadi dgn wantak.so, drive balik dari johor jam 11 malam dan sampai lebih kurang 4 pagi kat kajang. tunggu hadi dgn wantak pastu terus shoot pergi semenyih. senang je rupanya nak pergi situ.next time boleh pergi lagi. :)

dalam 4.40pagi camtu sampai terus start trekking.ramai jugak orang dah start trekking masa tu.walaupun gelap lagi, dapat rasa banyak kereta kat keliling. sekejap je naik broga ni. kami trekking lebih kurang sejam suku je. masa kat puncak dah start dengar orang mengaji dari masjid. tapi taktau apa kena badan aku masa ni, berpeluh teruk. yang lain cool je.huu. takpelah,yang penting dah berjaya sampai puncak ! alhamdulillah.:D

see,betapa teruk aku berpeluh.huu.ni puncak dua kot.
buddies :)
sempat lagi text si dia sebelum turun :D
 masa turun dah pukul 8 camtu.lama jugak la lepak kat puncak sambil bercamwhore. hihi.. thanks wantak jadi cameraman sejati. tapi satu gambar pun die tak upload.huuu. tempat nie memang dah jadi tempat rekreasi. banyak family dan group yang naik masa kami turun. memang full sangatt lagi lagi puncak first tu. so, pada sesiapa yang nak pergi, naik laa sebelum subuh.tengok sunrise. kalau naik kul 7-8 mesti dah full..lagi-lagi pergi weekend. so,enjoy! :)

notakaki: weekend ni patutnya nak naik gunung arong.tapi terpaksa la cancel sebab kewangan tak stabil dan assignment melimpah ruah.sobbs